להרגיש אהבה

להרגיש את האהבה


היא לא מצליחה להסתגל שוב לרגש. כאשר חיים את הלבד,
אולי כי קשה להכניס שוב את הרגש?


התחושה הזו, אותה תחושה המדברת על הרצון להיות עם ולהרגיש בלי קיימת גם באהבה. הרצון הזה לפרוש כנפיים ולהיות באהבה אבל לדרוש ממנה להשאיר את הדברים קצת נטולי דאגות. להרגיש נאהבים אבל לא להרגיש מחויבים. כמה עצוב שבישראל של שנות ה2013 אנשים רוצים להרגיש אבל להיות בלי?

למה מתכוון הבלי?

כאשר מדברים על בלי, מדברים על היכולת להיות עם רגש אך בלי מחויבות. אנשים כבר מזמן איבדו את המחויבות אך מוכנים להמשיך ולרגיש את הרגש שבאהבה. הם לא יכולים לוותר יותר. הם רוצים להרגיש נאהבים ומאידך לא רוצים לפספס את מה שבונה אותם. היכולת להישאר על הספה, לא להתחייב לשום דבר אלא לכמה רגעים של חיבה. אז מי אמר שצריך את הכול שאפשר להשיג רק חלק קטן? האם אפשר להיות עם ולהרגיש בלי? אפשר בהחלט להרגיש ולהיות בלי.

אהבה זה חופש?

אהבה זו באמת מילה תואמת לחופש? מדוע רוב האנשים מוותרים על אהבה בשביל לשמור על החופש. לרוב, נשים מחפשות לעשות אהבה וגברים תמיד חושבים כי אותה האישה המתגוררת ממול, רוצה לאהוב תחת תנאים מאיימים. האומנם? מדוע נשים צריכות להציג את הכול בשביל כל כך הרבה חופש שהן לרוב לא צריכות? נשים אוהבות להיות נאהבות, הן מחפשות קשר יציב, אחד כזה שלא יתעתע בהן, בעוד הגבר, רוצה לשמר את החופש. קשה לו לבקוע מאותם ההרגלים ולפרוץ בזוגיות ארוכת טווח.

אז מה בעצם עושים?

השאלה הזו עונה על לא מעט קריטריונים. לא צריך לעשות הרבה. יש נשים שתספקנה את החיבוק והליטוף ולא תדרושנה מאום. אותן נשים עדיין מאמינות כי אהבה זה חופש וזהו המחיר שהן משלמות ולו בשביל שמישהו יגיד להן כמה הן יפות, אותו מישהו שיספק להן את השקט הפנימי שהכול בסדר, אהבה נמצאת כאן ולו לרגע קט. קוראים לזה רגעים של חיבה.

לגנוב רגעים קסומים

כולם תרים אחר האהבה, קוראים לזה רגעים של חיבה. לבוא, להרגיש, לקחת ולא לשלם. כך לפעמים התחושה משחקת תפקיד בפועל. מישהו בא וגונב רגעים מדהימים ובלתי נשכחים, הוא מגיח משום מקום ודורש שהצד השני יהיה קשוב לאותה התרחשות. לקחת, לבוא, לקבל, ללטף ושם מסתיים לו המסע. אחר כך, התשוקה והאהבה נעלמים להם לזמן הארוך, הם צצים ששוב צץ הצורך בחיבוק הזה, האם זה אנושי לגנוב כמה רגעים של תשוקה וחום גנוז? יש אנשים שיטענו כי החופש יקר להם מכול וזהו המחיר שישלמו בפועל. יש אנשים שיעדיפו לגמוע את כל האהבה ויהיו מוכנים לגמוע את הדברים.

האם גם אתם נתקלתם במצב דומה? ספרו לנו על כך, נשמח לשמוע.
להרגיש אהבה

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

האם כדאי לחזור אחרי פרידה

האם כדאי לחזור אחרי פרידה

פורסם בתאריך: 05/03/2012 10:55:45

בפרידה, נראה שזהו, נגמר הקשר לתמיד. אבל פעמים רבות יש אפשרות לתת לקשר עוד צ´אנס.האם כדאי לחזור אחרי פרידה?

הדרך להגיד שלום לעבר

הדרך להגיד שלום לעבר

פורסם בתאריך: 19/12/2013 17:08:13

בכל פעם אתם חוזרים לזרועות אהוב ישן, אהבה שאמורה הייתה להישכח ולא הצלחנו להתגבר עליה

החורף שמקרב: טיפים להכיר אנשים חדשים

החורף שמקרב: טיפים להכיר אנשים חדשים

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 08/01/2026 12:48:43

כשקר בחוץ, הלב מחפש חום. חיבורים חדשים עכשיו נראים קלים יותר-ותשוקה מתעוררת בכל מפגש. למדו את הכללים ליהנות מקרבה וטעימה של עוד.

למה לא לעבור לגור יחד

למה לא לעבור לגור יחד

פורסם בתאריך: 16/04/2010 18:47:57

לגור יחד? לפעמים עדיף ביחד אבל כל אחד לחוד. מה עשוי להיות מעיק בלגור יחד? מסתבר שלא מעט דברים.

אילו נשים מעדיפים גברים

אילו נשים מעדיפים גברים

פורסם בתאריך: 27/11/2011 14:14:37

נהוג לחשוב שרצונותיהן של גברים הם דבר פשוט וקל לניבוי, גם בהעדפות זוגיות. אך המצב שונה, אילו נשים מעדיפים גברים?

לגרום לו להתאהב בך

לגרום לו להתאהב בך

פורסם בתאריך: 27/01/2010 22:16:22

את הסרט "איך להיפטר מבחור בעשרה ימים" כולנו מכירות. מי מאתנו לא מחכה לחידוש "איך להשיג בחור בעשרה ימים".

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר