בחור פוגש בחורה, בחור מתאהב בבחורה, מאבד את עצמו לדעת... אך עדיין בחורה היא דבר חיובי שאי אפשר בלעדיה!

פורסם בתאריך: 09/03/2010 17:26:49
פורסם בתאריך: 01/08/2011 11:51:40
פורסם בתאריך: 18/02/2010 15:23:21
פורסם בתאריך: 16/05/2010 09:08:14