מה קרה אחרי דייט ראשון

דייט ראשון שנגמר באכזבה

הגיע אלינו סיפור קצר על גבר מאוכזב. הוא חשב שזכה לסיכוי בקשר עם אהבת חלומותיו והיה בטוח שדווקא יפשל. למרבה הפתעתו היא נענתה לחיזוריו והסכימה לדייט שהתנהל בצורה מעולה.

אני לא מבין למה יש לי כזה מזל מחורבן! כשהגעתי למקום העבודה שלי כולן שם היו יפיפיות ולא היה לי צל של ספק שלא משנה כמה אשתדל אין לי סיכוי איתן. שלא תבינו לא נכון, זה לא שאני איזה מכוער-שמן-מעצבן, אני אחלה בחור שבעולם שיודע לאהוב ולפנק. בחור משכיל עם שני תארים שעובד בעבודה מכניסה ומכובדת. אבל תמיד אני מפשל בקטע הזוגי. אפילו לפני הקטע הזוגי, כבר בשלב של ההיכרות הראשונית, אני עושה פדיחות ודוחה ממני בנות זוגות פוטנציאליות.

גם במקרה הזה חשבתי שלא יהיה לי אומץ. התחילה לעבוד אצלנו במשרד בחורה מדהימה. לא רק שהיא הייתה יפה בהרבה מהאחרות היא גם הייתה חכמה ומקצועית מהן בהרבה. היא הייתה בדרגה שלי והיה ברור לכולם שאם היא רוצה היא יכולה להגיע עד לפסגה בארגון, בין אם דרך הסדינים, דרך זוגיות עם הדרגים הבכירים ובכלל לפי היכולות המדהימות שלה. עכשיו כשאתם רואים בחורה מהממת שכזו עם יכולות כאלו מדהימות אתם לא חושבים, טוב עכשיו הזמן לגשת אליה ולהזמין אותה לדייט.

שבוע לאחר שהיא הגיעה, ציוותו אותנו ביחד לעבוד על פרויקט משותף. הייתי כל-כך שמח רק לשהות במחיצתה שלא שמתי לב אפילו לכך שאנחנו מסתדרים מצוין ואפילו מתקרבים. השבועות עברו והשיחות בינינו יצאו מעבר לגבולות העבודה ועברו לנושאים אישיים בהרבה. לא האמנתי אבל התחלתי לחוש כי היא מעוניינת בי. התביישתי מאוד אבל אמרתי שהפעם לא צריך לתת לבושה שלי לעצור בעדי מלזכות באפשרות לקשר עם נערת חלומותיי.

התגברתי על החששות והצעתי לה לצאת איתי לדייט. התגובה שלה היית כועסת, היא כעסה על-כך שחיכיתי כל-כך הרבה זמן בכדי להציע לה את זה.
הפגישה הייתה מדהימה. אכלנו במסעדה האהובה על שנינו, את המאכלים האהובים על שנינו בדרך לשם שמענו את המוזיקה ששנינו אוהבים ברכב ולאחר מכן גם הלכנו לאיזו חורשה ששנינו מאוד אוהבים. אפילו זכיתי ממנה לנשיקה בסוף הדייט. הרגשתי כאילו אני על גג העולם. אבל לצערי לא היה לכך המשך. יום אחרי, היא עברה לעבוד בפרויקט אחר בסניף אחר של החברה. מכיוון שהיא לא שינתה מיקום מגורים חשבתי שזה לא אמור לשנות בכלל אבל מאז היא לא עונה לי לטלפונים או להודעות. אין לי מושג מה השתנה, אין לי מושג מה קרה אחרי הדייט הראשון.

מה הייתם מייעצים לבחור שלנו לעשות? כיצד אתם מתמודדים עם מצבים כאלו, מוותרים או ממשיכים לנסות?
מה קרה אחרי דייט ראשון

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

לא משנה הגיל העיקר האהבה

לא משנה הגיל העיקר האהבה

פורסם בתאריך: 24/06/2012 17:29:22

נו טוב, כמעט שכתבתי לא משנה הגיל העיקר התרגיל, אלא שלא מדובר כאן בתרגיל ,אלא במציאת אהבה.

איך להצטלם נכון

איך להצטלם נכון

פורסם בתאריך: 18/04/2022 13:40:54

אם שאלתם את עצמכם לא פעם את השאלה - איך להצטלם נכון...
פשוט תמשיכו לקרוא עד לסוף.

טיולים רומנטיים בחג הסוכות

טיולים רומנטיים בחג הסוכות

פורסם בתאריך: 06/10/2014 17:33:23

חג סוכות הגיע ומבשר בדיוק את הזמן להצביע ברגליים ולטייל בארץ על כל מרחביה. היכן? כל המקומות האטרקטיביים כבר כאן.

בגדים סקסיים - למפגש הראשון או בכלל

בגדים סקסיים - למפגש הראשון או בכלל

מאת: דניאלה דדון - סיידוף

פורסם בתאריך: 26/11/2024 15:41:58

המאמר שיהפוך את מערכת היחסים שלכם: גילוי הסוד האמיתי לזוגיות מאוזנת ומספקת.

מי אוהב יותר?

מי אוהב יותר?

פורסם בתאריך: 04/02/2013 12:37:26

מי אוהב יותר? האם זה נכון מה שאומרים שהאישה היא תמיד זו שאוהבת יותר והגבר הוא זה שנמנע מאהבה?

האם כדאי לחזור אחרי פרידה

האם כדאי לחזור אחרי פרידה

פורסם בתאריך: 05/03/2012 10:55:45

בפרידה, נראה שזהו, נגמר הקשר לתמיד. אבל פעמים רבות יש אפשרות לתת לקשר עוד צ´אנס.האם כדאי לחזור אחרי פרידה?

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר