מה קרה אחרי דייט ראשון

דייט ראשון שנגמר באכזבה

הגיע אלינו סיפור קצר על גבר מאוכזב. הוא חשב שזכה לסיכוי בקשר עם אהבת חלומותיו והיה בטוח שדווקא יפשל. למרבה הפתעתו היא נענתה לחיזוריו והסכימה לדייט שהתנהל בצורה מעולה.

אני לא מבין למה יש לי כזה מזל מחורבן! כשהגעתי למקום העבודה שלי כולן שם היו יפיפיות ולא היה לי צל של ספק שלא משנה כמה אשתדל אין לי סיכוי איתן. שלא תבינו לא נכון, זה לא שאני איזה מכוער-שמן-מעצבן, אני אחלה בחור שבעולם שיודע לאהוב ולפנק. בחור משכיל עם שני תארים שעובד בעבודה מכניסה ומכובדת. אבל תמיד אני מפשל בקטע הזוגי. אפילו לפני הקטע הזוגי, כבר בשלב של ההיכרות הראשונית, אני עושה פדיחות ודוחה ממני בנות זוגות פוטנציאליות.

גם במקרה הזה חשבתי שלא יהיה לי אומץ. התחילה לעבוד אצלנו במשרד בחורה מדהימה. לא רק שהיא הייתה יפה בהרבה מהאחרות היא גם הייתה חכמה ומקצועית מהן בהרבה. היא הייתה בדרגה שלי והיה ברור לכולם שאם היא רוצה היא יכולה להגיע עד לפסגה בארגון, בין אם דרך הסדינים, דרך זוגיות עם הדרגים הבכירים ובכלל לפי היכולות המדהימות שלה. עכשיו כשאתם רואים בחורה מהממת שכזו עם יכולות כאלו מדהימות אתם לא חושבים, טוב עכשיו הזמן לגשת אליה ולהזמין אותה לדייט.

שבוע לאחר שהיא הגיעה, ציוותו אותנו ביחד לעבוד על פרויקט משותף. הייתי כל-כך שמח רק לשהות במחיצתה שלא שמתי לב אפילו לכך שאנחנו מסתדרים מצוין ואפילו מתקרבים. השבועות עברו והשיחות בינינו יצאו מעבר לגבולות העבודה ועברו לנושאים אישיים בהרבה. לא האמנתי אבל התחלתי לחוש כי היא מעוניינת בי. התביישתי מאוד אבל אמרתי שהפעם לא צריך לתת לבושה שלי לעצור בעדי מלזכות באפשרות לקשר עם נערת חלומותיי.

התגברתי על החששות והצעתי לה לצאת איתי לדייט. התגובה שלה היית כועסת, היא כעסה על-כך שחיכיתי כל-כך הרבה זמן בכדי להציע לה את זה.
הפגישה הייתה מדהימה. אכלנו במסעדה האהובה על שנינו, את המאכלים האהובים על שנינו בדרך לשם שמענו את המוזיקה ששנינו אוהבים ברכב ולאחר מכן גם הלכנו לאיזו חורשה ששנינו מאוד אוהבים. אפילו זכיתי ממנה לנשיקה בסוף הדייט. הרגשתי כאילו אני על גג העולם. אבל לצערי לא היה לכך המשך. יום אחרי, היא עברה לעבוד בפרויקט אחר בסניף אחר של החברה. מכיוון שהיא לא שינתה מיקום מגורים חשבתי שזה לא אמור לשנות בכלל אבל מאז היא לא עונה לי לטלפונים או להודעות. אין לי מושג מה השתנה, אין לי מושג מה קרה אחרי הדייט הראשון.

מה הייתם מייעצים לבחור שלנו לעשות? כיצד אתם מתמודדים עם מצבים כאלו, מוותרים או ממשיכים לנסות?
מה קרה אחרי דייט ראשון

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

שווה את הכסף

שווה את הכסף

פורסם בתאריך: 14/11/2010 23:16:40

ההתייחסות שלנו לכסף לפעמים מצחיקה ולא הגיונית. למה? במאמר הזה נסביר לכם בדיוק למה.

אהבה בין הים להר הכרמל

אהבה בין הים להר הכרמל

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 02/12/2024 09:29:21

תושבי העיר חיפה? מחפשים קשר של ידידות או קשר של זוגיות ונישואין? במאמר זה תוכלו להבין יותר את הקשר בין היכרויות לחיפה.

איך תמנעו מעשיית טעויות נפוצות בפרופיל שלכם

איך תמנעו מעשיית טעויות נפוצות בפרופיל שלכם

פורסם בתאריך: 22/03/2021 13:43:43

קראו וגלו את כל המידע שיהפוך את הפרופיל שלכם למוצלח ומזמין ויביא לכם תוצאות טובות בקרב המשתמשים האחרים

לא טוב היות האדם לבדו

לא טוב היות האדם לבדו

מאת: אסף מיכאלי

פורסם בתאריך: 06/05/2025 18:33:26

זוגיות היא לא עניין של גיל, היא עניין של הרגשה. בכל שלב בחיים שלנו אנו מבקשים להיות בזוגיות, לרוב גם אם לא נודה בכך.

לי ולך

לי ולך

פורסם בתאריך: 12/05/2010 15:23:02

שיתוף במערכות יחסים זה סוגיה רגישה. לי ולך לא תמיד יש את אותו הטעם ואת אותם תחביבים. מה עושים?

אהבה בצל הסירנות: דייט ראשון בימי מלחמה

אהבה בצל הסירנות: דייט ראשון בימי מלחמה

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 29/07/2024 15:04:38

לצאת לדייט ראשון בימים של מלחמה זה מורכב מאוד עבור כל המדינה אך יחד עם זאת אפשר לייצר קשר, במאמר זה תגלו.

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר