למה הוא לא מתקשר

אני שונאת את זה שהחיים מעלים לי את הציפיות והתקוות ואז מורידים לי אותן בבת אחת! יש איזה בחור חתיך שאני תמיד קולטת במסיבות ובפאבים שאני הולכת אליהם. תמיד העיניים שלנו מצטלבות ואפשר להרגיש את המתח בינינו. לפני שבוע הייתי במסיבה עם החברות שלי. שתינו קצת לפני זה ואמרתי לעצמי שהפעם אני חייבת לגשת אליו. קלטתי אותו במסיבה ולהפתעתי הוא החליט סוף, סוף לגשת אלי. הוא אמר לי שהוא כבר מסתכל עלי זמן רב ושהוא היה שמח מאוד אם אנחנו נוכל להכיר ואולי אפילו לצאת.
מבחוץ שיחקתי אותה אדישה אבל מבפנים התרגשתי ממש. הבאתי לו את מספר הטלפון שלי והמשכתי את הערב כשכולי מבסוטית לגמרי. כל-כך מבסוטה שגם כשהתחיל איתי אחרי זה בחור חמוד החלטתי לנפנף אותו. הלכתי לישון עם חיוך וציפייה לקבל שיחה בימים הקרובים.
בבוקר התעוררתי ושהסתכלתי בפלאפון שמחתי לראות שהוא כבר שלח לי הודעה שהוא חשב עלי כל הלילה והוא שמח שסוף-סוף דיברנו. הוא שאל אם נוכל להיפגש אפילו באותו היום. למרות שהרגשתי קצת לחוצה לקיר, הוא ממש מצא חן בעיני. שלחתי לו מיד תשובה חיובית ואמרתי שאני אהיה מוכנה בעשר.
הפגישה התחילה בצורה בנאלית בבית קפה בעיר. השיחה זרמה בצורה טובה ולאחר מכן זרמנו למיקום רומנטי בחיק הטבע. חזיתי שאם הפגישה מתנהלת בצורה כזו כנראה שהוא חושב שנלך לכיוון הפיזי ושהוא בטח ינסה להגניב איזו נשיקה בחלק השני של הפגישה. שוב הוא הפתיע אותי ולא ניסה שום דבר, פשוט כלום!
הרגשתי שאני כבר מתחממת בעצמי וניסיתי לשלוח לו רמזים פיזיים ולהעלות נושאי שיחה מיניים. הוא לא הגיב והמשיך לשוחח על נושאים רציניים שלא קשורים בכלל למיניות. אפילו כשהוא הוריד אותי ליד הבית הוא בירך אותי לשלום בנשיקה על הלחי. הלכתי לישון במחשבות שהוא החליט שהוא לא מעוניין ופשוט משך את הפגישה מתוך נימוס.
בבוקר שוב הופתעתי לגלות הודעה ממנו שבה הוא כתב שהוא ממש נהנה וישמח אם נוכל להיפגש גם בערב הזה.
הפעם הפגישה הייתה חלומית בהרבה וכללה ארוחה במסעדה רומנטית שלאחריה טיול רגלי בחוף הים. הפעם גם התנשקנו ואני חייבת להגיד שזו הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים.
יום לאחר מכן שוב יצאנו ולמרבה הפתעתי הוא לא ניסה למשוך את הכיוון הפיזי לרמה יותר רצינית. הוא ממש פינק אותי ואפילו הביא לי מתנה.
עד כאן הכול טוב נכון? הבעיה היא שמאז הפגישה השלישית הזו הוא לא התקשר אלי בכלל! אני תוהה אם ירד לו העניין ממני או שהוא פשוט מחכה שאני אתקשר.

מה דעתכם? מדוע הבחור לא מתקשר? נשמח לשמוע במידה ויש לכם סיפורים על חוויות דומות.
למה הוא לא מתקשר

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

החיוך במפגש הראשון

החיוך במפגש הראשון

פורסם בתאריך: 03/05/2012 15:11:36

אחד הסימנים המבשרים של קשר טוב הינו החיוך במפגש הראשון. יש משהו בחיוך הזה שפשוט נותן לנו הרגשה שהכול יהיה בסדר.

עדכונים בדבר אבטחת האתר<br/>

עדכונים בדבר אבטחת האתר

פורסם בתאריך: 22/08/2023 12:21:47

חשוב היה לנו לעדכן אתכם כי בעקבות פניה של מחלקת הסייבר אל חברתנו, בוצעו עדכונים והקשחות של אבטחת האתר, כלל הסיסמאות עודכנו ועברו להתחברות רב שלבית מסוג MFA, כדי להגן על פרטיותכם ברמה הגבוה ביותר.

זוגיות בחג הפסח

זוגיות בחג הפסח

פורסם בתאריך: 05/04/2012 11:36:06

מלבד היציאה מעבדות לחירות, חג הפסח נותן לנו סיבה גם לחגוג את הכניסה לעבדות (זוגיות, עם קריצה כמובן).

להרפות או לאהוב?

להרפות או לאהוב?

פורסם בתאריך: 11/12/2013 16:34:48

מתי ראוי לעזוב? האם צריך להישאר ולא לוותר על הקשר? הכול תלוי ביכולת שלכם להבין את האהבה.

התאהבתי במרצה שלי

התאהבתי במרצה שלי

פורסם בתאריך: 08/07/2012 17:22:40

נוח להתאהב בדמויות סמכותיות שנמצאות בחיינו. יש משהו מאוד מושך בכוח שהן מחזיקות.

המדריך המלא למציאת אהבה באינטרנט

המדריך המלא למציאת אהבה באינטרנט

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 01/12/2024 17:34:05

אנחנו מאמינים שכל אדם ראוי למצוא אהבה אמיתית ומשקיעים את כל המשאבים הנדרשים כדי להפוך את החלום הזה למציאות עבור המשתמשים שלנו.

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר