למה הוא לא מתקשר

אני שונאת את זה שהחיים מעלים לי את הציפיות והתקוות ואז מורידים לי אותן בבת אחת! יש איזה בחור חתיך שאני תמיד קולטת במסיבות ובפאבים שאני הולכת אליהם. תמיד העיניים שלנו מצטלבות ואפשר להרגיש את המתח בינינו. לפני שבוע הייתי במסיבה עם החברות שלי. שתינו קצת לפני זה ואמרתי לעצמי שהפעם אני חייבת לגשת אליו. קלטתי אותו במסיבה ולהפתעתי הוא החליט סוף, סוף לגשת אלי. הוא אמר לי שהוא כבר מסתכל עלי זמן רב ושהוא היה שמח מאוד אם אנחנו נוכל להכיר ואולי אפילו לצאת.
מבחוץ שיחקתי אותה אדישה אבל מבפנים התרגשתי ממש. הבאתי לו את מספר הטלפון שלי והמשכתי את הערב כשכולי מבסוטית לגמרי. כל-כך מבסוטה שגם כשהתחיל איתי אחרי זה בחור חמוד החלטתי לנפנף אותו. הלכתי לישון עם חיוך וציפייה לקבל שיחה בימים הקרובים.
בבוקר התעוררתי ושהסתכלתי בפלאפון שמחתי לראות שהוא כבר שלח לי הודעה שהוא חשב עלי כל הלילה והוא שמח שסוף-סוף דיברנו. הוא שאל אם נוכל להיפגש אפילו באותו היום. למרות שהרגשתי קצת לחוצה לקיר, הוא ממש מצא חן בעיני. שלחתי לו מיד תשובה חיובית ואמרתי שאני אהיה מוכנה בעשר.
הפגישה התחילה בצורה בנאלית בבית קפה בעיר. השיחה זרמה בצורה טובה ולאחר מכן זרמנו למיקום רומנטי בחיק הטבע. חזיתי שאם הפגישה מתנהלת בצורה כזו כנראה שהוא חושב שנלך לכיוון הפיזי ושהוא בטח ינסה להגניב איזו נשיקה בחלק השני של הפגישה. שוב הוא הפתיע אותי ולא ניסה שום דבר, פשוט כלום!
הרגשתי שאני כבר מתחממת בעצמי וניסיתי לשלוח לו רמזים פיזיים ולהעלות נושאי שיחה מיניים. הוא לא הגיב והמשיך לשוחח על נושאים רציניים שלא קשורים בכלל למיניות. אפילו כשהוא הוריד אותי ליד הבית הוא בירך אותי לשלום בנשיקה על הלחי. הלכתי לישון במחשבות שהוא החליט שהוא לא מעוניין ופשוט משך את הפגישה מתוך נימוס.
בבוקר שוב הופתעתי לגלות הודעה ממנו שבה הוא כתב שהוא ממש נהנה וישמח אם נוכל להיפגש גם בערב הזה.
הפעם הפגישה הייתה חלומית בהרבה וכללה ארוחה במסעדה רומנטית שלאחריה טיול רגלי בחוף הים. הפעם גם התנשקנו ואני חייבת להגיד שזו הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים.
יום לאחר מכן שוב יצאנו ולמרבה הפתעתי הוא לא ניסה למשוך את הכיוון הפיזי לרמה יותר רצינית. הוא ממש פינק אותי ואפילו הביא לי מתנה.
עד כאן הכול טוב נכון? הבעיה היא שמאז הפגישה השלישית הזו הוא לא התקשר אלי בכלל! אני תוהה אם ירד לו העניין ממני או שהוא פשוט מחכה שאני אתקשר.

מה דעתכם? מדוע הבחור לא מתקשר? נשמח לשמוע במידה ויש לכם סיפורים על חוויות דומות.
למה הוא לא מתקשר

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

אהבה ממבט ראשון: מיתוס או מציאות?

אהבה ממבט ראשון: מיתוס או מציאות?

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 26/03/2024 11:37:05

במאמר זה, אנו מתעמקים במושג אהבה ממבט ראשון, בוחנים את מקורותיה, הבסיס המדעי והאם הוא מתקיים בתחום היחסים המודרניים.

שניים שהם אחד

שניים שהם אחד

פורסם בתאריך: 22/03/2010 09:22:35

אין ספק שחשוב מאוד לתחזק זוגיות, לבלות יחד, לפנק, לבלות ושאר ירקות. מה הגבול? מתי צריך לשמור על מרחק בכל זאת?

לי ולך

לי ולך

פורסם בתאריך: 12/05/2010 15:23:02

שיתוף במערכות יחסים זה סוגיה רגישה. לי ולך לא תמיד יש את אותו הטעם ואת אותם תחביבים. מה עושים?

למה קשה למצוא את המושלם

למה קשה למצוא את המושלם

פורסם בתאריך: 15/07/2012 16:16:55

אתן דואגות להיות מטופחות ומגונדרות. מתאמנות באופן קבוע ועם כל זאת משהו לא עובד. למה קשה למצוא את המושלם?

לך תתרגל איתה

לך תתרגל איתה

פורסם בתאריך: 27/08/2012 13:19:02

אתם נשואים מעל 6 שנים ושואלים את עצמכם, איך ההורים שלכם שרדו 40 שנות נישואין? באמת איך?

עולם הדייטים בפסח: סיפורים מצחיקים סביב שולחן החג

עולם הדייטים בפסח: סיפורים מצחיקים סביב שולחן החג

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 31/03/2025 14:55:55

אז הבאנו לכם כמה סיפורים מצחיקים משולחנות החג של דייטים שהתרחשו באמת, השמות בדויים כמובן

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר