למה הוא לא מתקשר

אני שונאת את זה שהחיים מעלים לי את הציפיות והתקוות ואז מורידים לי אותן בבת אחת! יש איזה בחור חתיך שאני תמיד קולטת במסיבות ובפאבים שאני הולכת אליהם. תמיד העיניים שלנו מצטלבות ואפשר להרגיש את המתח בינינו. לפני שבוע הייתי במסיבה עם החברות שלי. שתינו קצת לפני זה ואמרתי לעצמי שהפעם אני חייבת לגשת אליו. קלטתי אותו במסיבה ולהפתעתי הוא החליט סוף, סוף לגשת אלי. הוא אמר לי שהוא כבר מסתכל עלי זמן רב ושהוא היה שמח מאוד אם אנחנו נוכל להכיר ואולי אפילו לצאת.
מבחוץ שיחקתי אותה אדישה אבל מבפנים התרגשתי ממש. הבאתי לו את מספר הטלפון שלי והמשכתי את הערב כשכולי מבסוטית לגמרי. כל-כך מבסוטה שגם כשהתחיל איתי אחרי זה בחור חמוד החלטתי לנפנף אותו. הלכתי לישון עם חיוך וציפייה לקבל שיחה בימים הקרובים.
בבוקר התעוררתי ושהסתכלתי בפלאפון שמחתי לראות שהוא כבר שלח לי הודעה שהוא חשב עלי כל הלילה והוא שמח שסוף-סוף דיברנו. הוא שאל אם נוכל להיפגש אפילו באותו היום. למרות שהרגשתי קצת לחוצה לקיר, הוא ממש מצא חן בעיני. שלחתי לו מיד תשובה חיובית ואמרתי שאני אהיה מוכנה בעשר.
הפגישה התחילה בצורה בנאלית בבית קפה בעיר. השיחה זרמה בצורה טובה ולאחר מכן זרמנו למיקום רומנטי בחיק הטבע. חזיתי שאם הפגישה מתנהלת בצורה כזו כנראה שהוא חושב שנלך לכיוון הפיזי ושהוא בטח ינסה להגניב איזו נשיקה בחלק השני של הפגישה. שוב הוא הפתיע אותי ולא ניסה שום דבר, פשוט כלום!
הרגשתי שאני כבר מתחממת בעצמי וניסיתי לשלוח לו רמזים פיזיים ולהעלות נושאי שיחה מיניים. הוא לא הגיב והמשיך לשוחח על נושאים רציניים שלא קשורים בכלל למיניות. אפילו כשהוא הוריד אותי ליד הבית הוא בירך אותי לשלום בנשיקה על הלחי. הלכתי לישון במחשבות שהוא החליט שהוא לא מעוניין ופשוט משך את הפגישה מתוך נימוס.
בבוקר שוב הופתעתי לגלות הודעה ממנו שבה הוא כתב שהוא ממש נהנה וישמח אם נוכל להיפגש גם בערב הזה.
הפעם הפגישה הייתה חלומית בהרבה וכללה ארוחה במסעדה רומנטית שלאחריה טיול רגלי בחוף הים. הפעם גם התנשקנו ואני חייבת להגיד שזו הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים.
יום לאחר מכן שוב יצאנו ולמרבה הפתעתי הוא לא ניסה למשוך את הכיוון הפיזי לרמה יותר רצינית. הוא ממש פינק אותי ואפילו הביא לי מתנה.
עד כאן הכול טוב נכון? הבעיה היא שמאז הפגישה השלישית הזו הוא לא התקשר אלי בכלל! אני תוהה אם ירד לו העניין ממני או שהוא פשוט מחכה שאני אתקשר.

מה דעתכם? מדוע הבחור לא מתקשר? נשמח לשמוע במידה ויש לכם סיפורים על חוויות דומות.
למה הוא לא מתקשר

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

אהבה חדשה בראש השנה

אהבה חדשה בראש השנה

פורסם בתאריך: 01/09/2013 14:57:28

החגים הם תקופה שבה מרגישים ביתר עצמה את הצורך בחברה, בבן זוג, במישהו או מישהי קרובים להיות איתם בחג...

מידת ההשפעה של מראה חיצוני באתרי ההיכרויות

מידת ההשפעה של מראה חיצוני באתרי ההיכרויות

פורסם בתאריך: 20/12/2021 13:17:31

מראה חיצוני - החלטנו לענות על השאלה הזו משני צידי המטבע, כך שתוכלו להבין מה המשמעות האמיתית שיש לתמונה באתר ההיכרויות.

הלנה

הלנה

פורסם בתאריך: 07/03/2010 09:45:43

עדיף לא להיות אישה הלנה אצל גבר כבר בפגישה הראשונה, חשוב לאתגר את הגבר.

אהבה מול כסף בזוגיות עם עשירים

אהבה מול כסף בזוגיות עם עשירים

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 03/12/2025 13:41:26

זוגיות עם עשירים, חשוב לשמור על קשר רגשי אמיתי מבלי לתת לכסף לשלוט בקשר. המפתח הוא איזון בין אהבה, כבוד הדדי ועצמאות פיננסית.

איך לפתח אינטימיות רגשית בדייט?

איך לפתח אינטימיות רגשית בדייט?

מאת: דניאלה סיידוף

פורסם בתאריך: 30/01/2025 09:57:47

במאמר זה נחשוף את הסודות ליצירת אינטימיות רגשית בדייטים ונלמד כיצד לעבור משיחות שטחיות לקשר משמעותי.

איך להתחיל שיחה באתרי הכרויות?

איך להתחיל שיחה באתרי הכרויות?

מאת: צוות האתר

פורסם בתאריך: 16/05/2024 11:50:24

לרוב השיחות הראשונות באתרי הכרויות עלולות להיות מביכות ולא ידוע לאן זה יכול להתקדם אז אספנו עבורכם כמה טיפים איך לעשות זאת נכון.

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר