בעולם האמיתי לכל איש יש שם, אולם פה ברשת לכל איש יש כינוי. איך אפשר לנצל את האנונימיות ברשת לטובתנו ובאיזה שלב צריך לשים לזה סוף?

פורסם בתאריך: 18/04/2010 16:15:41
פורסם בתאריך: 09/07/2014 11:17:36
פורסם בתאריך: 30/10/2011 15:49:28