דייטבר

לא פעם בעברי יצא לי להתלבט, לאיפה אפשר לצאת עם הדייט? האם בית קפה יהיה נכון בשביל להכיר או שעדיף לצאת ולקרוע את העיר? ומה עם סרט רומנטי לשם האווירה, או שמא תהיה זו טעות במידה ונרצה לסיים עם הסיוט במהרה?

אם פעם היינו עסוקים בשאלות קיומיות של לאיפה לצאת, מה ללבוש ואיך להסמיק, אחרי עשרות דייטים מפתחים כבר מיומנות וכישורים, וגם מקום נוח ומתאים. אם פעם עוד התלבטתי לאן ללכת, מה מתאים ואיך אפשר לגוון, היום כבר יש לי מראש דייטבר שכונתי קבוע ואיכותי.
דייט הוא אינו מפגש רגיל, ודורש את התנאים האופטימאליים בהתאם למאפייניו הייחודיים. אז מדוע דייטבר הוא המקום המתאים?

קודם כל חשוב לי להבהיר, כי דייטבר מיועד לדייטים ראשונים. כמובן שלאחר הכרות או מפגש קודם, אפשר לגוון ולנסות גם מקום אחר. אבל אם מדובר בדייט ראשון, כשעדיין לא מכירים, יש סיכון להרבה מצבים מביכים ובלתי נעימים.

בואו נניח כי החלטנו לצאת לבית קפה, מקום נעים ושקט, ונועד למפגשים חברתיים שונים. החיובי בכך זה שאפשר "לחתוך" מהר, אם רואים שזה לא הולך, אחרי כוס אחת של קפה, אפשר כבר להגיד שלום יפה. בנוסף, לדברנים שבינינו, יש תנאים נוחים להכביר במילים. אך מה עושים כשמגלים שאין ממש נושאי שיחה משותפים?

לפני שנחזור לאפשרות של דייטבר למפגש ראשון, אופציה נוספת היא מסעדה. אך שם יש אותה בעיה, פלוס חשבון גדול יותר בסוף הארוחה (בעיה לצד שמשלם, כמובן, ולא אמרתי מי...). ובסרט? בעיה אחרת. אי אפשר לדבר ולהכיר, וכל המתח של המפגש נשאר באוויר...
ואם במתח עסקינן, בבית זה הכי מסוכן, שכן עלולים לתת רושם מוטעה או להיסחף למעשה פזיז אם המתח עולה...!

אז כל שנותר זה דייטבר . יש בדיוק את האווירה הנכונה, עם מוסיקת רקע טובה, אין לחץ לדבר ויש אלכוהול בשביל להשתחרר. בבר נראה שאפשר למצוא בדיוק את המינון הנכון. אמצו גם אתם דייטבר משלכם! ואם מצאתם כי יש פה סיכוי טוב לאהבה, אל תהססו לגוון בפגישה הבאה.
דייטבר

מאמרים דומים שיכולים לעניין אותך:

האם לבחור בה או לא?

האם לבחור בה או לא?

פורסם בתאריך: 14/10/2012 14:38:53

בהתחלה היא לא ממש נראית לך אבל יש משהו בה שמשאיר אותך לנסות, אז עולה השאלה מה עושים?

התאמה זוגית נומרולוגית

התאמה זוגית נומרולוגית

פורסם בתאריך: 09/03/2011 09:57:43

אתם יוצאים לדייט ומגלים שהבחורה הפעם אכן מתאימה לכם. חשבתם למה יש התאמה זוגית? ולמה דווקא עם שירה ולא עם דפנה?

איך מתגברים על קנאה ?

איך מתגברים על קנאה ?

פורסם בתאריך: 08/01/2012 13:35:38

קינאה היא תחושה הרסנית שעלולה להרוס לגמרי את מערכות היחסים שלנו. אז, איך מתגברים על קנאה?

לי ולך

לי ולך

פורסם בתאריך: 12/05/2010 15:23:02

שיתוף במערכות יחסים זה סוגיה רגישה. לי ולך לא תמיד יש את אותו הטעם ואת אותם תחביבים. מה עושים?

איך לפנק בארוחה רומנטית

איך לפנק בארוחה רומנטית

פורסם בתאריך: 13/03/2014 14:58:37

רבות האפשריות כאשר רוצים להעניק את החיוך הגדול למי שבאמת אוהבים, מוכנים לעשות את זה?

לפגוש את האקס

לפגוש את האקס

פורסם בתאריך: 20/06/2011 10:36:16

כל בחורה שחוותה פרידה כואבת - הרצון לפגוש את האקס הוא הדבר האחרון שבא לה לעשות. איך בכל זאת עושים את זה?

סרגל נגישות
למידע נוסף ועדכונים בסרגל הנגישות:
צרו איתנו קשר