בעולם האמיתי לכל איש יש שם, אולם פה ברשת לכל איש יש כינוי. איך אפשר לנצל את האנונימיות ברשת לטובתנו ובאיזה שלב צריך לשים לזה סוף?

פורסם בתאריך: 18/04/2010 16:15:41
פורסם בתאריך: 28/09/2011 09:39:33
פורסם בתאריך: 18/02/2010 15:23:21